Libami cup

22.03.2009 10:00

V neděli ráno jsme se nejprve vydali na cvičák do Lukové, abych si prý užila i trochu poslušnosti. Mě to teda vůůbec nebaví. Vždycky musím být u nohy a nemohu dělat blbinky.

Poté jsme se vydali do Svitav na Libami cup. Ráno svítilo sluníčko, tak jsme dofali, že bude konečně teplé počasí. Jen jsme dojeli, zatáhlo se a  začal foukat studený vítr.

 

Setkali jsme se tam se sestřenicí Cooky Honey a dokonce přijela i Helya smečka. Po dlouhé době jsem se mohla vyblbnout se segrou Jujubou.

Ta mi dala na frak. Pořád mě chytala za čumák a chtěla, abych ji poslouchala. Chvíli jsem se podřídila, ale pak jsem ji stejně zlobila.

Také tam přijel kámoš Ekambar, kterého jsem viděla naposledy když jsem byla ještě malá.

 

Střapeček se mi jako vždy hrozivě líbil a na konec jsem skončila na 5. místě.

Foto najdete zde: https://babesweet.webnode.cz/libami-cup/

 

Zpět